از زبان مشتریان ویراتک

ما معتقدیم اولین قدم برای تحلیل یک سیستم در کنار تمام پیچیدگی‌های موجود در آن، واسطی است که مشتری با آن کار می‌کند. ما باید بهترین، زیباترین و راحت‌ترین واسط‌های کاربری را برای مشتریان خود محیا کنیم. طراحی واسط کاربری متناسب با نیاز مشتریان با طرح‌های و مکانیزم‌های سطح بالای موجود در دنیا، یکی از مهم‌ترین مراحل متدولوژی تولید در ویراتک است. ارائه خدمات پشتیبانی به صورت برخط و حضور ما در کنار شما از وظایف ماست.

مشتریان ویراتک سرمایه‌‌هایی هستند که هویتمان را کامل می‌کنند و تمرکز بر ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان، افزایش سطح دانش مشتریان در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه بهترین راه‌کارهای ممکن به آن‌ها، شبکه‌ای مستحکم برای ما شکل داده است که امکان تثبیت و توسعه خدمات را برای ما ممکن ساخته‌اند.

vira-units

چرا مشتریان با ره‌نگر رصد می‌کنند؟

مشکل اصلی ما این است که مدیریت ناوگان برای ما تنها نمایش خودروها بر روی نقشه نبود. نمی‌توانستیم تعدادی کارمند برای کنترل ناوگان بر روی نقشه استفاده کنیم. ره‌نگر با ارائه قابلیت‌های هشدار و گزارشات ساده و دقیق، امکان مدیریت ناوگان را به ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین روش فراهم کرده است»

«با استفاده از ره‌نگر و قابلیت‌های برنامه‌ریزی این سیستم، هزینه‌های ناوگان ما کاهش یافته است»

«با ره‌نگر توانستیم خدمات بهتری به مردم و مشتریان خود ارائه دهیم. مشتریان بخاطر خدمات و نظم ما اعتماد بیشتری به ما پیدا کرده‌اند»

«ره‌نگر برای من به عنوان مدیر سازمان این امکان را فراهم کرده است که وضعیت عملکرد ناوگان خود را بدون صرف وقت زیاد بررسی کنم»

«من یک ناوگان تخصصی هستم و ره‌نگر خدمات تخصصی مرتبط با شرایط کاری من ارائه می‌دهد»

چرا مشتریان با جویبار مدیریت می‌کنند؟

«مشکل اصلی ما این است که مدیریت ناوگان برای ما تنها نمایش خودروها بر روی نقشه نبود. نمی‌توانستیم تعدادی کارمند برای کنترل ناوگان بر روی نقشه استفاده کنیم. ره‌نگر با ارائه قابلیت‌های هشدار و گزارشات ساده و دقیق، امکان مدیریت ناوگان را به ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین روش فراهم کرده است»