پشتیبانی

ویراتک معتقد است که مهم‌ترین مرحله‌ی چرخه‌ی حیات نرم‌افزار پشتیبانی و توسعه‌ی آن می‌باشد. فرآیند گزارش مشکلات و نیازهای توسعه در سریع‌ترین زمان تیم پشتیبانی و توسعه‌ی ویراتک را برای حل مشکل آگاه می‌سازد. ویراتک دارای یک پل ارتباطی پایدار برای ارتباط همکاران آموزش‌دیده پشتیبانی و مشتریان خود می‌باشد. ویراتک همواره باور داشته است که پس از استفاده از محصول توسط شما مشتریان ارزشمند برخی نیازمندی‌ها تغییر می‌کند و نیازهای جدید نیز به وجود خواهند آمد. به همین دلیل در زمان تولید با بهره‌گیری از برترین استانداردهای تحلیل، طراحی و معماری نرم‌افزار محصولاتی با بیشینه‌ی انعطاف‌پذیری ممکن طراحی و پیاده‌سازی نموده است. با این رویکرد بهره‌وری بیشینه از طریق کاهش هزینه و افزایش انعطاف‌پذیری به دست خواهد آمد.

 

 

support