ره تک

ره تک کار خود را با همکاری صنعت و دانشگاه های معتبر کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف در قالب شرکت ره تک هوشمند شریف آغار نمود. این حوزه کاری توانست در اندک زمانی سامانه مدیریت ناوگان پخش و سامانه هوشمند مدیریت ناوگان اتوبوس رانی را با قابلیت های کامل و منحصر به فرد عملیاتی کند. پس از آن به پشتوانه همکاری دانشگاه صنعتی شریف با شهرداری تهران، سامانه مسیریاب حمل ونقل عمومی شهر تهران باقابلیت مسیریابی از طریق مترو، اتوبوس و تاکسی توسط این مجموعه پیاده سازی شد و به بهرخ برداری رسید.

rahtech-unit

توانمندی ها

توانایی تحلیل داده ها با حجم بالا

قدرت ارائه راه حل در سیستم هایی با حجم داده ای بالا و اجرای الگوریتم های پیچیده بر روی این حجم داده به صورت بر خط این امکان ویژه را برای سازمان هایی با حجم داده ای بالا مهیا می کند تا بتوانند از سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات در فرایندهای کسب و کار خود استفاده کنند. دربافت و تحلیل داده های بیش از ۲۰۰۰ اتوبوس در شهر مشهد که روزانه بیش از ۱۰ میلیون نقطه مکانی به سیسنم ارسال می کنند به منظور ایجاد گزارشات سطح بالا از وضعیت خطوط و زمان رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه ها، در ابتدای مسیر حرکت ره تک نشان از این توانمندی در ره تک دارد.

محوریت مشتریان در ارائه خدمات

ما معتقدیم اولین قدم برای تحلیل یک سیستم در کتار تمام پیچیدگی های موجود در آن، واسطی است که مشتریان با آن کار می کنند. ما باید بهترین، زیباترین و راحت ترین واسط های کاربردی را برای مشتریان خود محیا کنیم. طراحی واسط کاربری متناسب با نیاز مشتریان با طرح ها و مکانیزم های سطح بالای موجود در دنیا یکی از مهمترین مراحل متودولوژی تولید در ره تک است. ارائه خدمات پشتیبانی به صورت بر خط و حضور ما در کنار شما از وظایف ماست

 

محصولات

rah-negar

این سامانه با هدف نظارت بر حرکت ناوگان و کنترل عملکرد رانندگان به منظور کاهش هزینه ها در سازمان طراحی شده است. نمایش اطلاعات لحظه ای موقعیت خودرو به همراه اطلاعات جانبی داخل خودرو با قابلیت ارتباط همزمان با سخت افزار های مختلف ار قابلت های پایه ای این محصول است.

راحتی و سادگی سامانه با طراحی واسط کاربری با کبفیت و ارائه خدمات و گزارشات مختلف در  کوتاهترین زمان از ویژگی های کیفی طراحی ماست.

برخی امکانات پایه ای دیگر سیستم به شرح زیر است.

  • بازبینی حرکت خودرو در بازه های مختلف
  • ارائه گزارشات مختلف از جمله کارکرد خئرو، توقفات، سرعت های غیرمجاز،مناطق حرکتی و نقاط بازدید شده در بازه ها مختلف و فرمت های html,pdf,excel
  • مجهز به سیستم هشدار برای کنترل توقفات
  • نرم افزار اندروید برای رد یابی
visitor

با توجه به نیاز خاصی که در کنترل ویزیتورها و پرسنل یک سازمان وجود دارد، با تحلیل هایی که توسط همکاران ما در این حوزه صورت گرفته است، سامانه ای بدین منظور برای ردیابی و نظارت بر عملکرد پرسنل و ویزیتورهای سازمان و شرکت های شما راه اندازی گردیده است.

با استفاده از این سامانه می توانید فعالیت های موجود در سازمان را که مبتنی بر مکان می باشد، بین ویزیتورها مدیریت کرده و از عملکرد آنها مطلع شوید. امکان برنامه ریزی ویزیتورهابرای بازدید از مشتریان به صورت دوره ای و کنترل عملکرد هر یک از آنها نمونه ای از قابلیت هایاین سیتم است.

location-base

ما به منظور ارائه یک معماری جامع، خدمات پایه خود را به صورت سرویس گرا در اختیار سامانه های مختلف مجموعه قبرار داده ایم این امکانات به شرح زیر است:

  • سیستم مدیرت کاریران و هویت سنجی و سیستم ورود یکپارچه
  • منطقه بندی نقشه با امکان کنترل حرکت عناصر بین مناطق و تعریف مناطق مجاز عبور و مرور
  • کنترل حضور عناصر در نقاط مختلف مانند حضور ویزیتور در یک مرکز فروش و یا خودرو در یک پارکینگ
  • سرور نقشه با ارائه نقشه های مختلف به صورت لایه ای
  • تعریف و دسترسی به نقاط و امکان دسته بندی و  جست و جوی نقاط
ambulance

برای رسیدن به یک سیستم امدادی چابک که در زمان کوتاهی قدرت پاسخگویی به امداد خواهان را داراست، تیم طراحی و توسعه ره تک فرآیندی کاملا هوشمند که در برگیرنده ارتباط مخاطب با امدادگر است را عملیاتی کرده است. این سیستم قدرت ارتباط با مخاطبان، دریافت اطلاعات امداد و تشخیص مکان امداد خواه، تشخیص نزدیکترین امدادگر و تعریف عملیات بر حسب اطلاعات دریافت شده و نایش کوتاهترین مسیرهای ممکن برای محل حادثه را مدیریت می کند. امیدواریم بتوانیم با ارائه این خدمت، به شما کمک کنیم تا زمان ارائه امداد تا خسارت ناشی از حوادث را کاهش دهید.

ویراتک با ورود خود به حوزه ی سرویس های مبتنی بر مکان از نیاز مشتریان پا فراتر گذاشته و به ارائه قابلیت ها و خدمات ویژه ای در خوزه خدمات مکان محور با استفاده از دانش هوش مصنوعی خود پرداخته است. حوزه ماموریت ره تک در ارائه خدمات مبتنی بر مکان در سه  حوزه زیر دسته بندی گردیده است:

  • محصولات مکان محور سازمان
  • محصولات و خدمات مکان محور برای استفاده مردم
  • ایجاد ارزش افزوده های مکان محور با محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی و الگوریتم
visitor

ارتباط موثر ویزیتور با یک شرکت پخش به منظور مدیریت هرچه بهتر ویزیتورها، ارئه خدمات بهتر و مدیریت فروش یکی از مهمترین دغدغه های ما برای بهبود فرآیند های موجود در شرکت های پخش یوده است. ما با ارائه سامانه مدیریت ویزیتورها با محوریت مکان و فروش محصولات توانسته ایم بخشی از رسالت خود برای خدمت رسانیبه شرکت های پخش را پوشش دهیم.

از سوی دیگر ایجاد یک برنامه ریزی قوی برای پخش محصولات همیشه یه عنوان یک مسئله در زهن ما پررنگ بوده است. بررسی الگوریتم های مختلف برنامه ریزی پخش و پیاده سازی این الگوریتم ها به منظور دستیابی به یک روش علمی و عملی برای برنامه ریزی بهینه پخش امروز به دست توانمند فرزندان این کشور عملیاتی کرده است.

به این ترتیب می توانیم بگوییم رویای ایجاد یک سیستم یکپارچه در زنچیره ویزیتوزی و پخش محصول رسیده ایم.

taxi

امروز با ارائه سامانه تاکسی رانی توسط همکارانمان، می توانید یکپارچگی را در مدیریت ناوگان حمل و نقل شهری تجربه کنید. این سامانه با کسب تجریه ارزنده از سیستم اتوبوسرانی در طی سالیان، با قابلیت های سفارشی شده به صنعت تاکسی رانی عرضه گردیده است. ارائه تحلیل دقیق از نحوه عملکرد رانندگان در خطوط، به صورت گردشی و تاکسی سرویسی نمونه ای از جامعیت این سامانه می باشد.

  • سیستم مدیرت کاریران و هویت سنجی و سیستم ورود یکپارچه
  • منطقه بندی نقشه با امکان کنترل حرکت عناصر بین مناطق و تعریف مناطق مجاز عبور و مرور
  • کنترل حضور عناصر در نقاط مختلف مانند حضور ویزیتور در یک مرکز فروش و یا خودرو در یک پارکینگ
  • سرور نقشه با ارائه نقشه های مختلف به صورت لایه ای
  • تعریف و دسترسی به نقاط و امکان دسته بندی و  جست و جوی نقاط