داستان ماموریت ویراتکی‌ها

ویراتک در ارائه‌ی خدمات خود حد و مرزی نمی‌‌شناسد. باور ما این است که می‌توانیم بهترین محصولات در حوزه‌ی فناوری اطلاعات را تولید کنیم. ما مصمم هستیم علاوه بر توسعه‌ی کیفی محصولات نرم‌افزاری ایرانیان نام ایران را با برترین محصولات خود در سرتاسر جهان سرافراز نماییم.

ویراتک در میان شرکت‌های فناوری اطلاعات کشور به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان، باکیفیت و متمایز مطرح شده است. این مهم مرهون توانمندی و زحمات سرمایه انسانی ویراتک در زمینه طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های هوشمند رایانه‌ای است. ویراتک با ورود خود در هر حوزه، از نیاز مشتریان پا فراتر گذاشته و با ارائه قابلیت‌ها و خدمات ویژه خود، فناوری اطلاعات را به یک اصل مهم و فراموش نشدنی در کسب و کارها تبدیل نموده است.

درک متفاوت یک محصول نرم‌افزاری و به کارگیری دانش و تکنولوژی جهانی در تولید و ارائه راه‌کارها، زمینه شناخت ما را با نامی معتبر در بازار ایران فراهم ساخته است.

مشتریان ویراتک سرمایه‌‌هایی هستند که هویتمان را کامل می‌کنند و تمرکز بر ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان، افزایش سطح دانش مشتریان در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه بهترین راه‌کارهای ممکن به آن‌ها، شبکه‌ای مستحکم برای ما شکل داده است که امکان تثبیت و توسعه خدمات را برای ما ممکن ساخته‌اند.

Businessman-3