kateb-big

سامانه کاتب ویراتک، دبیرخانه و بایگانی

کاتب، مدیریت مکاتبات سازمانی شما را به سادگی و بهینگی فراهم می‌کند. مکاتبات داخلی و خارجی سازمان خود را به کاتب بسپارید. کاتب پشتیبانی از سلسله مراتب سازمانی، وسمت‌ها را به راحتی برای شما فراهم می‌کند. طبقه‌بندی نامه‌ها، و گروه‌بندی کاربران، مدیریت دسترسی کاملی را برایتان ایجاد می‌کند. با کمک تاریخچه‌ی پیش‌نویس نامه‌ها و درختواره ارجاعات می‌توانید روند اخذ تصمیمات سازمان‌تان را در مکاتبات پیگیری کنید.

ویژگی‌های کاتب:

  1. کاملاً تحت وب
  2. مبتنی بر چارچوب Java EE
  3. امکان اجرا روی تمام سیستم عامل‌ها (سرور، یا کاربر)
  4. عدم نیاز به تغییر در سمت کاربر
  5. عدم وابستگی به فناوری‌های متن بسته
  6. پشتیبانی از مرورگرهای پیشرفته
  7. مبتنی بر معماری سرویس گرا
  8. یکپارچگی کامل با سامانه گنجه و جویبار
  9. پشتیبانی از تعداد بالای کاربران و حجم بالای نامه
  10. امکان جست و جو در متن نامه‌ها

 

چارچوب نرم‌افزاری

چارچوب نرم‌افزاری کاتب این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند که علاوه بر امنیت بنیادین، قادر باشید آن را از مرورگر دلخواهتان(فایرفاکس، کروم، اینترنت اکسپلورر و …) و بر روی هر سیستم عاملی(ویندوز، لینوکس، مک و …) بدون نیاز به هیچ افزونه‌ای استفاده کنید.

جست‌وجوی پیشرفته

با جست‌وجوی پیشرفته کاتب، هر آنچه را که در تاریخچه‌ی مکاتبات سازمانتان رخ داده است، در دستان خود دارید.

یکپارچگی نرم‌افزاری

کاتب، به عنوانی جزئی از راهکار نرم‌افزاری سازمان، به کمک معماری سرویس‌گرا، قابلیت ارتباط با دیگر سامانه‌های سازمانی را برای شما فراهم می‌سازد. اگر به دنبال یکپارچگی نرم‌افزاری هستید، کاتب آماده است.

بهر‌ه‌وری بالا

معماری و استفاده از زیرساخت مقیاس‌پذیر، کاتب را برای سازمان‌های بزرگ گزینه‌ای مناسب نموده است. بهر‌ه‌وری بالای کاتب مرهون طراحی و معماری آن است.

• فرآیند ارسال نامه به خارج از سازمان.

• ثبت اطلاعات نامه‌های وارده.

• ثبت اطلاعات کامل دریافت و ارسال

• امکان تایید ارسال نامه صادره توسط دبیر و سردبیر.

• پشتیبانی از قالب‌های مختلف نامه

• پشتیبانی از افراد با بیش از یک سمت

• مجزا بودن سمت‌های مختلف از شخص کاربر

• قابلیت ارسال پیغام/نامه شخصی(مستقل از سمت سازمانی)

• مدیریت نامه‌های همه‌ی سمت‌ها در یک جا

• امکان مرتب کردن و فیلتر کردن نامه‌ها

• امکان ویرایش نامه بدون نیاز به هر نوع ویرایشگر دیگر

• قابل استفاده در مرورگرهای مختلف، و سیستم عامل‌های متفاوت

• امکان ویرایش نامه در ورد مایکروسافت آفیس.

• امکان پیش نمایش خروجی

• مدیریت قالب‌های مختلف

• ایجاد سلسله مراتب سازمانی

• تخصیص سمت‌ها به افراد

• پشتیبانی از چند سمتی

• طراحی دقیق مدل داده برای پشتیبانی کامل از تغییرات سازمانی

• ایجاد نقش‌های مختلف برای دسترسی‌های متفاوت

• امکان تعیین مجوز های هر نقش.

• امکان دادن چند نقش به یک نفر.

• مدیریت دسترسی کاربران برای ارسال نامه سازمانی به کمک مفهوم مراکز نامه‌نگاری

• ایجاد درجه آزادی لازم برای مدیریت دسترسی‌های سازمان در کنار قابلیت طبقه‌بندی نامه‌ها

• پشتیبانی از استاندارد ارائه شده برای ارتباط با دیگر نرم افزارهای مکاتبات اداری از طریق ایمیل.

امکان مدیریت نامه‌های دریافتی و یا ارسالی از طرق متفاوتی چون فکس، رایانامه، پیک و پست

• قابلیت نمایش اعلان عمومی

• امکان دادن اجازه مدیریت اعلان به افراد خاص

• امکان آگاه‌سازی عموم برای مشاهده اعلانات

• جست‌وجوی پیشرفته در تمامی مشخصه‌های نامه از جمله موضوع،‌ گیرنده، فرستنده، برچسب نامه، ارجاع، و تاریخ

• قابلیت نمایه کردن متن نامه‌ها و پیوست‌ها برای جست‌وجو

• قابلیت جست‌وجو در کارتابل‌های مختلف از جمله کارتابل افراد زیرمجموعه

• امکان بایگانی نامه‌ها

• امکان برچسب‌گذاری نامه‌ها

• امکان جست‌وجوی نامه‌های بایگانی شده

• امکان جست‌وجو بر اساس برچسب‌ها

• امکان تعیین مهلت پاسخ‌دهی به نامه

• مشاهده لیست نامه‌های منتظر پاسخ از سوی گیرنده و فرستنده

• امکان آگاه‌سازی از رسیدن پاسخ

• امکان فیلتر کردن نامه های ورودی بر اساس عنوان و فرستنده و .. و انجام عملیات مطلوب مانند ارجاع به شخص دیگر یا برچسب‌گذاری و …

• ثبت رویدادهای سامانه شامل زمان، نوع رویداد،‌ و فرد انجام دهنده

• مشاهده لیست رویدادهای واقع شده در سامانه

• امکان نمایش درختواره ارجاع‌ها

• مدیریت دسترسی برای مشاهده قسمت‌های مختلف درخت

• نمایش هامش‌های مختلف

• قابلیت چاپ هامش‌های ارجاع‌ها

• ثبت تاریخچه تولید پیش‌نویس

• قابلیت پیگیری مسیر تولید و اصلاح پیش‌نویس نامه