تجمیع خدمات

پنجره، درگاه تجمیع خدمات سازمانی

پنجره درگاه تجمیع خدمات سازمان در قالب تلفن همراه است. این خدمات می‌توانند در قالب پیامک و سرویس USSD در اختیار کاربران قرار گیرند.

شما می‌توانید درخت خدمات خود را در پنجره طراحی کنید و از طریق وب سرویس به سامانه‌های مختلف خود متصل کنید. بدین ترتیب، تمامی خدمات مختلف سازمان که در سامانه‌های مختلف در اختیار کاربران سازمان قرار گرفته است، می‌توان از طریق درگاه پیامک و سرویس USSD در اختیار کاربران قرار گیرد.

تجمیع خدمات سامانه‌های مختلف از طریق این درگاه خدمتی جدید از ویراتک در راستای تحقق معماری جامع و یکپارچه سازمانی است.

پنجره قابل استفاده برای سازمان‌های کوجک

امروز مشتریان ما که قدرت راه‌اندازی و خرید سرویس‌های USSD را دارا نیستند می‌توانند با استفاده از پنجره از تمامی قابلیت‌های این سرویس در قالب پیامک بهره‌مند شوند. در سامان پنجره کلیه خدمات سازمان در قالب درخت خدمات از طریق پیامک برای کاربران قابل دستیابی بوده و هر کاربر با ارسال چند پیامک و حرکت بر روی درخت و انتخاب منوهای مختلف می‌تواند خدمت مورد نیاز خود را استفاده کند.

تجمیع خدمات

تجمیع خدمات

در هر زمان که بخواهید پنجره‌های سازمان خود را باز کنید

مدیریت برخط سرویس‌ها و خدمات سازمان در پنجره از قابلیت‌های منحصر به فرد این محصول است. در این محصول شما می‌توانید به راحتی درخت خدمات سازمان را درست کرده و تغییر دهید.

همچنین در هر لحظه به صورت برخط، می‌توانید استفاده از یک خدمت را محدود کرده و یا سامانه‌ای که از طریق آن خدمت مورد نظر به کاربران سازمان ارائه می‌شود را عوض کنید.

مدیریت برخط آدرس وب‌سرویس‌های مرتبط با هر خدمت از ویژگی‌هایی است که ویراتک در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

دیگر نیازی به خدمات پیامک برای هر سامانه به صورت مجزا ندارید

با پنجره دیگر نیازی به خدمات پیامک برای هر سامانه خود به صورت مجزا ندارید. این قابلیتی است که پنجره در اختیار شما قرار می‌دهد.

قدرت ارسال پیامک بر اساس الگوها از طریق وب‌سرویس با دریافت یک فایل xls یا csv برای مقداردهی متغیرها برای هر کاربر از جمله امکاناتی است که پنجره‌های سازمان را به سوی سامانه‌های مختلف باز می‌کند.

از پنجره به سازمان من چه می تابد…

تعریف درخت خدمات سازمان، اتصال پنجره به سامانه‌های مختلف از طریق وب‌سرویس، تعریف آدرس وب‌سرویس‌های سامانه‌های مختلف، تغییر برخط درخد خدمات همگی قابلیت‌هایی است که به صورت برخط می‌توانید در پنجره استفاده کنید.
شما این امکان را دارید کاربران مختلفی برای این سامانه تعریف کنید. پنل‌های مدیریت کاربران به شما این امکان را می‌دهد امکان استفاده کاربران از سامانه برای ارسال پیامک را به هر میزانی که دوست دارید محدود کنید. تعریف دسته‌های کاربری و اختصاص دسته‌ها به کاربران مختلف، تعریف میزان شارژ مشخص برای هر کاربر و اختصاص مودم به کاربران مختلف از ویژگی‌های پنجره است.
سامانه پنجره قابلیت مدیریت تعداد زیاد مودم را دارد. شما می‌تواند تا سقف ۱۰۰۰ مودم را به سامانه پنجره متصل کرده و به صورت همزمان بر روی شبکه از این مودم‌ها استفاده کنید. ارسال پیامک‌ها به صورت برخط، مدیریت جلسات کاربران از طریق مودم‌ها و مدیریت شارژ مودم‌ها از قابلیت‌های پنجره است.
پنجره این امکان را به شما می‌دهد الگوهای مورد نظر خود را برای ارسال پیامک به صورت کلی و برای سامانه‌های مختلف تعریف کنید و پیامک‌هایی به لیستی از کاربران خود ارسال کنید که در آن هر پیامک بر اساس الگوی تعریف شده درست شده و با استفاده از صفت‌های تعریف شده برای هر کاربر پر شده و برای کاربران ارسال شود.
با پنجره می‌توانید قابلیت‌های عمومی ارسال پیامک را برای سازمان خود محیا کنید. ارسال پیامک به صورت دوره‌ای به عنوان مثال برای اطلاع‌رسانی از واریز حقوق، و یا زمان‌بندی شده به عنوان مثال برای تبریک اعیاد، ارسال به گروه‌های مختلف کاربران با الگوهای مختلف از قابلیت‌های عمومی پنجره است.
اتصال پنجره به شبکه‌های موبایل و استفاده از خطوط E1 و سرویس‌های USSD در اپراتورهای مختلف از جمله امکاناتی است که پنجره برای سازمان‌های بزرگ و با ویژگی‌های منحصر به فرد ایجاد کرده است.

از پنجره به سازمان خود نگاه کنید …

در صورتی که سرویس‌های مختلف سازمان شما از طریق یک درگاه واحد ارائه شود، کنترل سطح سرویس‌دهی سامانه‌ها به راحتی قابل کنترل است.

شما در هر زمان که بخواهید می‌توانید چارچوب و مدل سرویس‌دهی سامانه‌های خود را محدود کرده و یا میزان سرویس‌دهی آن‌ها را از طریق گزارشات پنجره کنترل کنید.

تعریف سیاست‌های مشترک برای ایجاد ارتباط با کاربران سازمان تنها زمانی می‌تواند به سهولت برای شما انجام شود که تنها یک درگاه قابل تنظیم و مدیریت پذیر برای ارتباط با کاربران شما وجود داشته باشد.