ویراتک در مسیر تحقق بهترین‌ها

ویراتک در ارائه‌ی خدمات خود حد و مرزی نمی‌‌شناسد. باور ما این است که می‌توانیم بهترین محصولات در حوزه‌ی فناوری اطلاعات را تولید کنیم. ما مصمم هستیم علاوه بر توسعه‌ی کیفی محصولات نرم‌افزاری ایرانیان نام ایران را با برترین محصولات خود در سرتاسر جهان سرافراز نماییم.

ویراتک در میان شرکت‌های فناوری اطلاعات کشور به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان، باکیفیت و متمایز مطرح شده است. این مهم مرهون توانمندی و زحمات سرمایه انسانی ویراتک در زمینه طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های هوشمند رایانه‌ای است. ویراتک با ورود خود در هر حوزه، از نیاز مشتریان پا فراتر گذاشته و با ارائه قابلیت‌ها و خدمات ویژه خود، فناوری اطلاعات را به یک اصل مهم و فراموش نشدنی در کسب و کارها تبدیل نموده است.

ویراتک در حال حاضر با بیش از ۵۰ نفر سرمایه انسانی نخبه و توانمند و ساختاری متشکل از چهار واحد تخصصی و همکاری پویا با دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های تراز اول کشور به یکی از بزرگترین شرکت‌های دانش‌بنیان فناوری اطلاعات کشور تبدیل شده است.

vira-units

web-unit

واحد وب

واحد وب سازمانی ویراتک با هدف رفع نیازهای فناوری اطلاعات در سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی و خصوصی با راه‌حل‌های نوین و محصولات تحت وب ایجاد گردید. این واحد با بهره‌گیری از فراروش‌های نوین در مهندسی نرم‌افزار، همچون معماری سرویس‌گرا و هوش سازمانی سعی کرده است با دیدگاهی متفاوت به حل چالش‌های سازمان‌ها بپردازد. در همین راستا سامانه‌ی مدیریت فرآیند به عنوان هسته‌ی معماری نرم‌افزاری در این واحد طراحی و تولید و در سازمان‌هایی با فرایندهای پیچیده و بحرانی به کار گرفته شده است. در ادامه با یکپارچگی سامانه‌ی مدیریت فرآیند با سامانه‌های مدیریت پروژه معروف مانند محصول مدیریت پروژه‌ی شرکت مایکروسافت، تولید سامانه‌ی اتوماسیون مکاتبات اداری و دبیرخانه و همچنین تولید سامانه‌ی مدیریت اسناد، نرم‌افزارهای وب سازمانی ویراتک به صورت مجموعه‌ای یکپارچه و کارا درآمده است. در بعد هوش سازمانی، در سامانه جستجوگر و مدیریت دانش سازمانی ویرا، از آخرین دستاوردهای هوش مصنوعی برای طبقه‌بندی و استفاده‌ی بهینه از اسناد سازمانی بهره گرفته شده است.

rahtech-unit

واحد ره‌تک

واحد ره‌تک کار خود را با همکاری صنعت و دانشگاه‌های معتبر کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف در قالب شرکت ره‌تک هوشمند شریف آغاز نمود. این واحد توانست در اندک زمانی سامانه مدیریت ناوگان پخش و سامانه‌ی هوشمند مدیریت ناوگان اتوبوس‌رانی را با قابلیت‌های کامل و منحصر به فرد عملیاتی کند. پس از آن به پشتوانه همکاری دانشگاه صنعتی شریف با شهرداری تهران، سامانه مسیریاب حمل و نقل عمومی شهر تهران با قابلیت مسیریابی از طریق مترو، اتوبوس و تاکسی توسط این مجموعه پیاده‌سازی شد و به بهره‌برداری رسید.

ما در ره‌تک در تلاشیم بهترین محصولات را در حوزه خدمات مبتنی بر مکان و حمل و نقل هوشمند ارائه دهیم.

system-unit

واحد سیستم

واحد سیستم با رویکرد ارائه‌ی سامانه‌ها و راه‌کارهای سیستمی با هدف افزایش سطح امنیت اطلاعات در سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف کشور آغاز گردید.با توجه به جایگاه ویژه‌ی ایرانِ امروز، مسئله امنیت در سامانه‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در سال‌های اخیر ایران همواره آماج حملات سایبری دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشورهای متعددی بوده است. به همین سبب واحد سیستم کوشیده است با ایجاد یک تیم فنی کارآمد و بروز، تمام توان خود را بر مسائل زیرساختی امنیت در حوزه فناوری اطلاعات متمرکز نماید.در همین راستا واحد سیستم به سبب تسلط و بکارگیری فناوری‌های روز دنیا سامانه‌هایی در حوزه‌ی امنیت سیستم عامل و شبکه، تحلیل ترافیک شبکه و سامانه‌های نهفته را طراحی و تولید نموده است.

droid-unit

واحد درویدتک

رسالت درویدتک طراحی و ساخت برنامه‌های کاملا بومی با رابط‌های کاربری نوین و جذاب در حوزه‌ی موبایل (Android و iOS) است. این واحد در حوزه‌ی مخاطب عام با پیاده‌سازی رابط‌های کاربری جذاب، موفقیت‌ها و بازخوردهای خوبی از کاربران ایرانی کسب کرده است و در حوزه‌ی مخاطب خاص نیز با تعدادی از معتبرترین شرکت‌های خصوصی در حال همکاری است.

همکاری با ناشران و نویسندگان به منظور ترویج آسان‌تر کتب الکترونیک فارسی، مشاوره در زمینه طراحی مدل کسب و کار در حوزه‌ی موبایل و ارائه‌ی سرویس‌های زیرساختی موبایل برای سازمان‌ها و شرکت‌ها از جمله خدمات این واحد است.