پنجره، درگاه تجمیع خدمات سازمانی
پنجره درگاه تجمیع خدمات سازمان در قالب تلفن همراه است. این خدمات میتوانند در قالب پیامک و سرویس USSD در اختیار کاربران قرار گیرند.
شما میتوانید درخت خدمات خود را در پنجره طراحی کنید و از طریق وب سرویس به سامانههای مختلف خود متصل کنید. بدین ترتیب، تمامی خدمات مختلف سازمان که در سامانههای مختلف در اختیار کاربران سازمان قرار گرفته است، میتوان از طریق درگاه پیامک و سرویس USSD در اختیار کاربران قرار گیرد.
تجمیع خدمات سامانههای مختلف از طریق این درگاه خدمتی جدید از ویراتک در راستای تحقق معماری جامع و یکپارچه سازمانی است.
پنجره قابل استفاده برای سازمانهای کوجک
امروز مشتریان ما که قدرت راهاندازی و خرید سرویسهای USSD را دارا نیستند میتوانند با استفاده از پنجره از تمامی قابلیتهای این سرویس در قالب پیامک بهرهمند شوند. در سامان پنجره کلیه خدمات سازمان در قالب درخت خدمات از طریق پیامک برای کاربران قابل دستیابی بوده و هر کاربر با ارسال چند پیامک و حرکت بر روی درخت و انتخاب منوهای مختلف میتواند خدمت مورد نیاز خود را استفاده کند.
در هر زمان که بخواهید پنجرههای سازمان خود را باز کنید
مدیریت برخط سرویسها و خدمات سازمان در پنجره از قابلیتهای منحصر به فرد این محصول است. در این محصول شما میتوانید به راحتی درخت خدمات سازمان را درست کرده و تغییر دهید.
همچنین در هر لحظه به صورت برخط، میتوانید استفاده از یک خدمت را محدود کرده و یا سامانهای که از طریق آن خدمت مورد نظر به کاربران سازمان ارائه میشود را عوض کنید.
مدیریت برخط آدرس وبسرویسهای مرتبط با هر خدمت از ویژگیهایی است که ویراتک در اختیار مشتریان خود قرار داده است.
دیگر نیازی به خدمات پیامک برای هر سامانه به صورت مجزا ندارید
با پنجره دیگر نیازی به خدمات پیامک برای هر سامانه خود به صورت مجزا ندارید. این قابلیتی است که پنجره در اختیار شما قرار میدهد.
قدرت ارسال پیامک بر اساس الگوها از طریق وبسرویس با دریافت یک فایل xls یا csv برای مقداردهی متغیرها برای هر کاربر از جمله امکاناتی است که پنجرههای سازمان را به سوی سامانههای مختلف باز میکند.
از پنجره به سازمان من چه می تابد…
- مدیریت برخط درخت خدمات
- مدیریت کاربران
- مدیریت مودمها و شارژ
- تعریف الگوهای پیامک
- قابلیتهای ارسال پیامک
- قابلیتهای شبکه موبایل
از پنجره به سازمان خود نگاه کنید …
در صورتی که سرویسهای مختلف سازمان شما از طریق یک درگاه واحد ارائه شود، کنترل سطح سرویسدهی سامانهها به راحتی قابل کنترل است.
شما در هر زمان که بخواهید میتوانید چارچوب و مدل سرویسدهی سامانههای خود را محدود کرده و یا میزان سرویسدهی آنها را از طریق گزارشات پنجره کنترل کنید.
تعریف سیاستهای مشترک برای ایجاد ارتباط با کاربران سازمان تنها زمانی میتواند به سهولت برای شما انجام شود که تنها یک درگاه قابل تنظیم و مدیریت پذیر برای ارتباط با کاربران شما وجود داشته باشد.