سامانه سنجه ویراتک

سنجش زمان و هزینه

چه میزان ساعت کاری صرف چه پروژه‌ای شده است؟ کل ‏هزینه‌های این ماه چند ریال است؟ نفر=ساعت صرف شده ‏چه میزان با تخمین اولیه هم خوانی دارد؟ عملکرد هر یک ‏از کارکنان پروژه چه میزان است؟
این‌ها نمونه سوالاتی است که مدیران سازمان و مدیران ‏پروژه هر سازمان با آن سر و کار دارند. سامانه‌ی ارزیابی ‏عملکرد ویراتک، سنجه، ابزاری است برای ثبت، اصلاح، ‏تایید، و گزارش گیری از ساعت‌کاری کارکنان ‏سازمان‌های پروژه محور. سنجه راهکاری برای کارکنان، ‏مدیران، و کارشناسان و مدیران مالی، برای تنظیم جریان ‏عملکردی سازمان است. سنجه ابزاری مناسب برای ‏شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ با قابلیت‌های ‏ثبت اطلاعات قراردادی، اطلاعات حقوق و دستمزد، ‏پشتیبانی از نیروهای ساعتی و پاره‌وقت، تولید فیش ‏حقوقی، و استخراج گزارش‌های عمل‌کردی و مالی برای ‏مدیران است.‏

برای دانلود بروشور از لینک زیر استفاده نمایید

دانلود بروشور

با ویراتک از راحتی کسب و کارتان لذت ببرید

 

فرآیندهای سازمانی در دست نیروی انسانی شما

کافی است وظایف را به افراد، نقش‌ها، و سمت‌‌ها، تخصیص دهید، مسیرفرآیند روشن می‌شود. برنامه کاری روزانه افراد، با اولویت در کارتابل وظایف آن‌ها مرتب شده، بهره‌وری آن‌ها را افزایش می‌دهد. صحت‌سنجی محتویات جلوی اشتباهات کاربری را گرفته، اجرای فرآیند را مطمئن می‌سازد.

عملکرد سازمانتان را با گزارشها پیگیری کنید

گزارش های مختلف از داده‌های اجرای فرآیندهای مختلف، قدرت سنجش عملکرد واحدهای سازمانی، فرآیندها و افراد را برای شما فراهم می‌کند.

رفع گلوگاه های سازمان

اجرای فرآیندهای سازمانی در جویبار، به تدریج شما را قادر می‌سازد‌، تا مشکلات و گلوگاه‌های فرآیندهایتان را شناسایی کنید. با باز طراحی فرآیندها، نسخه جدیدی از فرآیند را به اجرا در آورید، و سازمان را یک گام به وضع مطلوب نزدیک کنید. چرخه‌ی طراحی، اجرا، پایش، بازطراحی شما را قادر می‌سازد تا روند تغییر را در سازمانتان به دست بگیرید.

قدرت تجمیع به دیگر سازمان های مدیریتی

برنامه ریزی و زمان بندی پروژه‌هایتان را در مایکروسافت پروجکت انجام دهید،‌ اجرای فرآیندها را جویبار به عهده می‌گیرد.

اجرای فرآیندهای پروژه‌ها طبق زمان‌بندی و رعایت پیش‌نیازی، و گزارش پیش‌رفت هر یک از فرآیندها به ابزار مدیریت پروژه قابلیتی دیگر در راستای تجمیع سازمانی است

 

 سامانه جویبار چه ماژولهایی دارد؟

طراحی کدینگ مناسب، نوشتن به موقع دفاتر قانونی و تهیه اظهار نامه بدون صرف وقت زیاد، خواسته مدیران مالی و حسابداران شرکت هاست، که با سیستم حسابداری سپیدار پاسخ داده می شود. این سیستم:

  • ۴ نوع کدینگ پیش فرض تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • ثبت دفاتر قانونی را به ساده‌ترین روش ممکن برای شما فراهم می‌کند.
  • عملیات پرحجم پایان سال مالی را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد.
  • گردش حساب و مانده حساب را در تمامی سطوح، به تفکیک دلخواه به شما ارائه می دهد.
  • تبدیل ارزهای مختلف به ارز پایه در عملیات تجاری و صدور سند تسعیر ارز را به سادگی انجام می دهد.

سیستم مشتریان و فروش سپیدار بر اساس واقعیت‌های بازار و شناخت کامل فرآیندهای کسب و کار طراحی شده است. با استفاده از این سیستم شما می‌توانید فعالیت‌های فروش و پاسخ‌گویی به مشتریان را در کوتاه‌ترین مدت و به آسانی سامان بدهید. همچنین می‌توانید اطلاعات به روز، دقیق و صحیح از حساب مشتریان در دسترس داشته باشید و اعتماد مشتریانتان را به خود جلب کنید.

برخی از امکانات این سیستم به شرح زیر است:

  • تعریف انواع مختلف فروش و صدور اعلامیه قیمت بر اساس نوع فروش
  • صدور صورت حساب مشتریان
  • محاسبه خودکار مالیات بر ارزش افزوده
  • امکان راس گیری فاکتورهای هر مشتری
  • یکپارچگی اطلاعات بین انبار و فروش
  • امکان تقسیط کل یا قسمتی از مبلغ فاکتور در تعداد اقساط دلخواه کاربر
  • امکان استفاده از حالت‌های متعدد گزارش‌گیری(در قالب گزارش مرور)
  • امکان تهیه فایل خرید و فروش فصلی، نمودارهای فروش(ماهانه/روزانه)، سود و زیان فروش، اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و گزارش تجزیه سنی بدهکاران

وجه نقد مهم‌ترین دارایی شرکت و مدیریت وجه نقد اساس تجارت است. علاوه بر این، یادآوری سررسید چک‌های پرداختی و دریافتی و نیز صرف مدت زمان زیاد جهت تهیه صورت مغایرت بانکی از دغدغه‌های مدیریت است. شما برای کاهش ریسک، صرفه‌جویی در زمان و مدیریت وجه نقدتان، نیازمند سیستمی قوی و در عین حال ساده و روان هستید. سیستم دریافت و پرداخت سپیدار، امکانات زیر را برای مدیریت وجه نقد در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • گزارش از مانده و گردش حساب‌های بانکی و صندوق به تفکیک
  • دریافت و پرداخت از طریق چک، حواله، وجه نقد و دستگاه کارت خوان
  • امکان راس‌گیری دریافت‌ها و پرداخت‌ها
  • دریافت و پرداخت چک‌های تضمینی
  • امکان تسویه دستگاه کارت خوان
  • چاپ چک و کلر بانک
  • ثبت تمامی فرایند‌های گردش چک
  • لیست چک‌های سررسید شده و در جریان وصول
  • کنترل مانده منفی حساب‌های بانک و صندوق
  • تهیه مغایرت بانکی خودکار برای هر حساب

شرکت‌ها و واحدهای صنعتی موفق، دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار را یکی از مهمترین عوامل موفقیت خود می‌دانند. به دلیل زیاد بودن حجم ورود و خروج کالا و ارتباط تنگاتنگ عملیاتی و اطلاعاتی بین انبار، خرید، تولید و فروش، نرم افزاری کارآمد و جامع نیاز است که ثبت و به روز نگه داری این اطلاعات را تسهیل کند. سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار، ضمن تسهیل ثبت عملیات، موجودی کالا و حساب تامین کنندگان را کنترل و در اختیار شما قرار می‌دهد. عمده ترین ویژگی‌های این سیستم به شرح زیر است:

  • امکان قیمت‌گذاری موجودی کالای انبار در زمان‌های دلخواه و به روش میانگین موزون
  • یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
  • امکان انبارگردانی
  • امکان تعیین نقطه سفارش کالا
  • کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار و کالای قابل فروش
  • ردیابی یک عامل تفکیک کننده (تاریخ انقضا یا سری ساخت یا حواله انبار یا ….) مواد یا محصولات در هر انبار برای اسناد ورودی و خروجی و کنترل در زمان فروش
  • نمایش موجودی کالا در سطح شرکت و انبار به تفکیک عامل ردیابی کالا، واحدهای سنجش اصلی و فرعی کالا
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی و بیمه در فاکتور خرید خدمات
  • نگهداری تصویر کالا

محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان یکی از مهم‌ترین و در عین حال زمان برترین محاسبات بخش‌های مالی و اداری هر شرکتی است. اگر بتوانید دستمزد کارکنان را به صورتی منظم و با رویه‌ای یکسان پرداخت کنید و همچنین اطلاعات عوامل را به گونه‌ای بایگانی کنید که علاوه بر دسترسی آسان، بتوانید گزارش های متنوعی هم از آن‌ها تهیه کنید، از یک سو میزان رضایت کارکنانتان افزایش پیدا می‌کند و از سوی دیگر تعاملتان با مراکز و سازمان‌های مرتبط(مانند بیمه، دارایی و…)تسهیل خواهد شد. با استفاده از سیستم حقوق و دستمزد سپیدار شما می‌توانید:

  • اطلاعات کارکنانتان را به صورت کامل ثبت کنید.
  • دیسکت‌های قانونی بیمه و مالیات را با فرمت‌های مورد پذیرش بیمه تامین اجتماعی و دارایی تهیه کنید.
  • مالیات را به سه روش محاسبه کنید.
  • سیستم حقوق و دستمزد را به سیستم ورود و خروج کارکنان متصل کنید.
  • دیسکت پرداخت حقوق را برای تمامی بانک‌ها تهیه کنید.
  • از یک سیستم به روز استفاده کنید که با آخرین تغییرات قوانین منطبق می‌شود.

یکی از دغدغه‌های مهم پیمانکاران طی سال‌های اخیر، خرید یک سیستم حسابداری پیمانکاری مناسب بوده است؛ نرم افزاری که علاوه بر سادگی، امکان ثبت، طبقه‌بندی و گزارش‌دهی را با دقت‏، صحت و قابلیت اطمینان فراهم کند. سیستم حسابداری پیمانکاری سپیدار، ابزاری قدرتمند جهت مدیریت مالی همزمان چندین پروژه پیمانکاری است. برخی از امکانات سیستم حسابداری پیمانکاری سپیدار به شرح زیر است:

  • گزارش گیری هزینه‌های انجام شده به تفکیک عوامل هزینه
  • کنترل وجوه نقد دریافتی و پرداختی
  • کنترل قراردادها و صورت وضعیت‌های دریافتی
  • تهیه کارت پیمان
  • گزارش گیری از میزان تایید شده هر صورت وضعیت